less.nu


Så. Jävla. Less.

Ibland känner jag bara för att spy på allt som har med mänskligheten att göra, hur bittert nu inte det kan låta. Och då framförallt på brudar a.k.a tjejer. Varför ska alltid tjejer ha sådana spel emellan varandra? Jag är så förbannat trött på allt sån skit att jag drar öronen längre tillbak än innanför pannbenet så fort jag känner minsta vibb av dessa fasoner. Vi snackar två-och-två. Vi snackar bakomryggen.  Vi snackar alla dessa jävla spel som vi tjejer (jag kan ju inte skylla ifrån mig, sitter ju själv här i högsta grad som tjej, även om jag känner mig som en hyfsat rak och snäll individ - misstolka nu inte detta som självgodhet). Får lust att knöla in en stoppad strumpa innanför byxorna, spänna musklerna och säga "Men tjena grabbar, se här, jag är en av er, jag är en i g ä n g e t".

[ Usch! ]

image92
                                                   Funny fucking bunny

Kvällen blev inte riktigt som förväntat, sitter här och mår som en pytonorm (märks det?). Var kanske lite väl optimistiskt av mig att köra från 0 till 100 efter min detox. Inledde starkt med fika på eftermiddagen, både tårta och kletkaka i mångupplaga. På det förkväll med chips och vin följt av tre rätters (kolesterolhalt, någon?) på Cooks.
Nu mår jag rent utsagt piss-illa och är förbannat bitter och less. Känner för att dra på mig en gammal brun skabbig yllefilt och gömma mig från världen. Typ. Plantera mig som en röd blomma på mars eller något. Besitter du dessa magiska egenskaper så please.

Jag är inte alls bitter, inte alls. Inte det minsta. Nu ska jag gå och sova. Länge, djupt, skönt, läkande, glömmande. Hoppas jag vaknar och mår bättre till både kropp och själ.

Tack hej.

Kommentarer
Postat av: E

må bättre, jag vill ta en fika med my darling ;) PÖSS!

2008-03-01 @ 03:03:12
Postat av: E

oh and by the way, tjejer kan vara fördjävliga.. varför e det så svårt att umgås/ta kontakt med tjejer man inte känner!?

2008-03-01 @ 03:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0