Detox-paus


Väderleksrapporen för dagent: Snöstorm idag också, blåser och massvis med snö, så promenadskorna blev hemma och klackarna åkte på istället. Tror dock att det är lugnare storm denna gång.

Ikväll blir det en liten paus i min detox, se det som ett litet snedsteg. Skulle ju egentligen bara kört 3 veckor, men fick höra att det är bra att köra dubbel längd när man lika är igång. Så förlängde till 6 veckor. Skulle egentligen varit klar idag, perfa tänkte jag, afterwork med teamet! Men nu blev det ju inte så... Bättre med ett litet snedsteg dock än att göra en paus på ett par veckor som jag först tänkte, fick jag höra från hälsokostaffären.

Så ikväll blir det bowling och sedan middag på Olearys, skoj! Första gången sen nyår jag ens varit i närheten av utgång. YEY! *peppad*

Känner myrorna i brallan efter att inte ha tränat på över en vecka, så är det när man har en kissemisse som är ensam hemma. Går för övrigt bra med henne, fin katt! Lagt ut en annons i annonstidningen till nästa vecka, får se om någon hör av sig.

Back to work.. Longing for afterwork...

ps. hon den där Anna Skipper är tillbak i rutan, jag är salig. Dock upptäckt att jag jobbar i stort sett alla torsdagskvällar framöver, vad gör man då? ds.

Kommentarer
Postat av: emelie

du detta väder är inte att leka med, det är djävulens påhitt!!=) vad mysigt att kissen väcker dig så tidigt, då kan du förbereda dig på hur det är att ha en "riktig" bebbe som vaknar så tidigt=D För du har ju dina bebisböcker som du säkert har arbetat dig igenom nu=) Du sup inte ihjäl dig ikväll, jag vet vilka abstinensbesvär du har haft=P hihihihihihihihi

2008-02-01 @ 10:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0