slutspurt


Nu är det inte många minuter kvar, stänger ned butiken 17.15 idag. Detta betyder:

1. Jag har jobbat klart min första helg på supporten
2. Jag kan packa mig iväg till träningen.
3. Jag kan se framemot en ledig dag imorgon!

Idag ska jag inte slingra mig ur träningsfällan. Sist jag svängde mina lurviga mot Inpuls var förra söndagen. Med andra ord: på tiden. Sedan blir det söndagsfilm med Emelie, börjat bli lite av en tradition.

Satt och letade på resor i slutet av maj, jag och Jenny har tagit "preliminär" semester då för en tilltänkt utlandsvistelse. Dock ser det ut som om stranden är långt borta, eftersom vår resa är slutsåld... Hoppas den bara är undangömd för att komma ut superbillig som sista-minuten!

Ojoj så slamsigt det har varit idag, särskilt nu mot slutet. Är bara jag, Johanna och Maria D som sitter och kurar här i ett hörn på jobbet. Minst 5 min mellan samtalen. Och söndag. Bäddar för övertrötthet så det sjunger om det! Det är riktigt skönt att jobba helg (om man bortser från det psykiska i att alla andra är lediga). Ljudnivån går ner radikalt, man behöver inte trängas och framförallt - kan visa mig i mjukisbyxor och osminkad på jobbet! Softish.

Nu ska jag ge mig en spark i ändan så jag verkligen far och tränar. Inga undanflykter är goda undanflykter!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0