lördagsjobbare


Just anlänt till jobbet, blev lite tidig eftersom jag gjort bort lite ärenden nu innan jobbet och blev klar med detta snabbare än planerat.

Igår skickade jag äntligen in min ansökan till högskola! Blev inga program utan endast kurser. Får se vilka jag tar bland dessa: Rättspsykologi, Kvinnligt ledarskap, Psykologi - Personlighetspsykologi och sist men inte minst Ilska och aggression. Tycker alla kurserna verkar jätteintressanta, men kommer inte hinna läsa alla utan max två. Tänkte även ta tag i (fucking)Naturkunskap B nu till hösten. Kanske gå ner i 75% på jobbet så jag hinner med.

Skrev en handlingslapp imorse, hade tänkt hinna handla också men det blev överkurs. Hur som haver, skrev upp två sorters bönor! Har inte klarat av att äta bönor på jag vet inte hur länge, bara tanken har gjort mig illamående, men tänkte göra ett nytt försök. Ska jag försöka hålla min "vegetariska" linje är det ju ett plus om jag pallar att äta bönor och linser.

Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe innan jag drar igång dagens arbetspass. NIce very niice.

Förresten, ett tips! Igår gjorde jag en omelett med gravad lax i - riktigt gott! Jag med mina omeletter...

Kommentarer
Postat av: emelie

Jo jag skulle rekommendera den! tyckte den var god=) jag vill även smaka dem med fikon någon gång=)

2008-04-19 @ 12:53:01
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0