dålig på uppdatera


måste skärpa till mig lite på bloggisdan, inte uppdaterar nu på ett par dagar.

Sitter på jobbet och väntar på att samtal ska droppa in. Vi sitter fortfarande två och två då det är väldans ont om plats, men imorgon skulle de fixa så vi kan sitta själva. Känns sådär, rätt skönt att vara två. Hälften så lite jobb att göra om inte annat.... ;-)

Snart lunch - thank God! Håller på svälta magen av mig. Idag bjuds det på en blandsallad och till det en omellett som jag rört ner keso (fetaost/oliv) - gott! Min nya innerätt är just omellett med olika sorters keso i, riktigt gott.

Annars så flyter allting på. På fredag är det produktionsträff i Brändön. God mat och trevligt sällskap får man hoppas!

Back to work... 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du tränar på att skriva utan att kolla, går det väl lite sådär:
"...bloggisdan, inte uppdaterar nu..." ;)

2008-04-09 @ 12:29:40
URL: http://alveriff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0