BF+4

Fjärde dagen övertid, bidde ingen bebis i natt heller! Vet inte varför jag hakat upp mig på att det ska ske på natten, kanske för att det är vanligt att det hela startar då? Imorgon har jag sista inbokade besöket hos barnmorskan, ska bli intressant att se vad hon säger. Hoppas hon gör en undersökning och ser om det hänt något alls med livmodertapp etc! Funderar även på att tigga till mig en hinnsvepning, om hon vill och kan göra det.

Idag skulle det egentligen stått mammafika på schemat, nu tog Robert en kompdag så istället ska vi hitta på något mysigt i solen. Till en början blir det nog att åka till Byn och sitta på altanen i solen. Frisk luft är aldrig fel, särskilt inte efter en humörpendlande morgon där tårarna sprutat. Jag är imponerad av alla dem som har kraftiga humörsvängningar hela graviditeten - vilken bedrift!

Bebismagen igårkväll, precis nyäten så den ser verkligen gigantisk ut! Där syns även min lilla bristning vid f.d. navelpiercingen som dök upp om det var v 33-34. Men jag klagar verkligen inte om det bara visar sig bli den!


Bebishuset v 40+2

Vore det inte festligt om bebis kom på söndag - morsdag! Ultimata morsdagspresenten första året som mamma. Vi får väl se när lillis behagar kika ut... Uppdaterar imorgon efter lunch då BM-besöket är avklarat!


Take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Hoppas den kommer på morsdag! Det hade ju varit perfekt. vilken present! jag håller verkligen tummarna att det sätter igång snart!

2010-05-27 @ 09:52:05
Postat av: Karolin

Åh, jag håller tummarna nu för allt.KRAM från Sthlm

2010-05-27 @ 12:31:19
Postat av: sanna

lägg ikeas laminat, sviiiinbilligt och ruskigt slitstarkt :) vi har det i hela lägenheten, trägolv är ju givetsvis snyggare, men vi har varken råd, eller känner att det öär ngn ide nu när charlie är liten och pangar med gafflar överallt, osv ;)



vilken ultimat morsdag det skulle vara om eran lillis kom ut! :) och du, du och jag har en exakt likadan piercing där piercingen satt. jag fick faktiskt bara den, så man ska väl vara nöjd, men du vet, helst hade jag ju klarat mig helt utan. är svinrädd för att bli randig nästa gång :)

2010-05-27 @ 18:11:17
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: lina

Aaaa.. Jag blir ju så himla nervös, tror att jag är inne på din blogg typ 18 ggr om dagen! ;) Jag vet precis hur det känns att gå över tiden.. Det är jobbigt, men det är värt det!!!! Tänker på dig <3

2010-05-27 @ 19:13:18
URL: http://lliinnaass.blogg.se/
Postat av: Jenny

Voj voj voj, spääääännande värre! :D

2010-05-27 @ 19:21:04
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst är det så.. Blev iaf inte kvar idag, tack och lov. Inte för att man någonsin vill checka in på hospitalet men så här innan helgen hade känts lite extra surt.



Jo helt klart, lite större får den gärna hinna bli om jag nu inte kommer kunna gå hela tiden ut. Får tydligen diffa på 22 procent när dom göra såna där viktuppskattningar och våra lillis låg på 18 och uppskattades väga 1800-1900. Men det händer ju mkt nu på kort tid så det är skönt att veta. Inte nog med det så skulle man ju måsta stanna så länge nu vilket inte känns särskilt lockande om det nu inte absolut behövs förstås.



Ja men tänk om den skulle komma på söndag, va roligt och vilken present som sagt :) Vem vet?



Hoppas det går bra hos BM idag

2010-05-28 @ 11:27:01
URL: http://sandrazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0