3 dagar

Ingen bebis än i sikte, inga känningar alls heller för den delen förutom någon sammandragning här/förvärk där. Inget som ökat utan snarare tvärtom. Tänkte att det ändå är bäst att slänga in ett här inlägg då och då, så ingen får för sig att jag ligger och föder barn. Börjat få förfrågningar på mobilen mellan varven om något har hänt, svaret är nej.


Magen innan gårdagens kvällsluftning, v 39+2

Precis hemkommen från ett mammafika i Kallax. Suttit ute på altanen och ätit massa godsaker. Oj vad hussugen jag blev efter det besöket! Stor altan med stor pool, relax med bastu, öppen planlösning mellan kök o vardagsrum... Fint läge mot skogen... En vacker dag är det vår tur också! Tills dess får vi drömma oss bort och planera hur vårat framtida hus ska se ut.

Jag har förresten kommit på mig själv med att nästan hitta på undanflykter för att få fara och handla. "Vi haaar faktiskt bara två mjölkpaket kvar, tre bananer räcker inte länge". Varför det? Jo, för då har jag ett svepskäl att gå och svalka mig bland frysdiskarna. Helt fantastiskt skönt, hade jag kunnat hade jag tveklöst hoppat upp på diskarna och lagt mig tillrätta där. Tur att jag har spärrar.

Igårkväll tog vi med oss varsin daimstrut från frysen och gick och satte oss i kvällssolen. Sånt där vardagsmysigt sommarlyx. Funderar på picknick här någon dag, kanske imorgonkväll? Måste kolla helgens väder. Är det sämre väder på G kan vi i och för sig få lite nytta gjort och börja flyttpacka! Lär bli ont om tid för det sen när bebis har anlänt, ja. Nu lunchdags, sedan pluggdags!


Kvällsmys i solen


Take care!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja sånt är riktigt sommarmysss. Vi myste också på, köpte en mjukglass när vi handlade och satt utanför kvantum, hihi. Hoppas verkligen vädret håller i sig! :D Hojta när bebben är ute, :)

2010-05-20 @ 18:09:54
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0