snowy sunday

Jag förstår inte hur det kan snöa när det är -15? Snö brukar oftast hänga ihop med lite varmare grader. Ska ändå trotsa vädret och ge mig ut på en promenad, tänkte knata över till föräldrarna för lite kattmys med mina bebisar. Och såklart föräldramys.


Mina "pälsklingar"

Gjorde misstaget att lite småfrusen och seg lägga mig under täcket efter att jag ätit frukost. Steg upp tillsammans med Robert och kände mig jätteduktig. Men då var det just den där 5-minutersvilan... Som slutade i att jag yrvaket kollade på klockan ett par timmar senare. Oh my. Tur att jag pluggat klart igår så jag kan unna mig lite slappande idag!

Kommit på att jag måste införskaffa en ny badutstyrsel inför tisdagens vattengympa. Denna upptäckt gjorde jag efter att först ha slängt ett öga på min lilla strandbikini med knyt i sidorna på både trosa och överdel. Avfärdade den i samma stund då den inte funkar i annat syfte än att få en fin solbränna. Skulle se fögra smickrande ut just nu, inte heller särskilt bra för rörelser i vattnet då den lätt kan flyga åt både höger och vänster. Kom istället på att jag har ju faktiskt en rätt stor baddräkt - perfa! Hoppade i den och kunde konstatera att den inte var nog stor. Den slutade snyggt precis under brösten. Med andra ord blir det stadsbesök imorgon! Hittade däremot en sportig överdel som satt bra, så egentligen behöver jag bara införskaffa ett par bikinitrollor. Gärna hipstersmodell eller liknande.

Nu lunch, sedan fånga dagen!

Take care!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vet inte ännu. Vet inte ens om jag får komma på intervju än. Det är den avdelningen Niklas börjat jobba på. Tror han jobbad emed studenter om jag inte missförstod honom. Haha jag använder mig aldrig av recept. Kladdar bara ihop:) I denna hade jag dinkelmjöl och fullkornsvetemjöl:)

2010-02-02 @ 14:20:22
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: Ma

"Fu fasen vicka snuttepluttar".Du kan väl maila över bilden till mig.

Det ska bli spännande att höra/läsa hur du och bäbban har haft det på badet.Kram

2010-02-02 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0