dagens

Uppdatering idag också, inte illa! Tänkte passa på när jag väl sitter vid datorn och läser rapport för opponering.

Eftersom Livia ska på kalas idag måste hon såklart vara lite extra fin! Efter att ha varit rosa eller med klänning på senaste tidens kalas tyckte jag att det var dags för att visa sin coola sida!


Cool snygging i t-shirt som hon fått från min tremänning Karolin

Nu ville det sig som så att det precis skedde en liten olycka här hemma. Ett obevakat ögonblick under rumpluftningen och nu är hennes outfit nerkissad. Så kan det gå. Då blev det såhär istället:


Snygg brud i andra nykläder

En gång rosa, alltid rosa. Nu ska jag packa ner gnällig bebis i vagnen för sömn och bege mig!


Take care!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, sötaste busungen! Frisyren passar ju perfekt till dom coola kläderna, en riktig liten rock-brud är hon :) Det är förresten tur att hon är sockersöt i precis alla tänkbara kläder, när plötsliga och oplanerade klädbyten måste ske ;)

2010-12-08 @ 22:54:03
URL: http://tjattes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är typiskt om än det var väntat. Tur att det är bättre idag!



Ja jag undrar hur många kissincidenter man har haft egentligen hehe. Sånt som händer som sagt. Det skulle bli tufft om man bara hade en outfit att välja på :-P



Va roligt med kalas, tycker outfit nr 2 passar bra den med.



Lycka till på gruppmötet, det kommer nog gå bra och Livia kommer förstås charma alla :)

2010-12-09 @ 10:45:36
URL: http://sandrazzz.blogg.se/
Postat av: Karolin

Ser man på, tjusiga tjejen i Stockholmsoutfit..;)Kul att den passar;) Kramar från Stockholm

2010-12-12 @ 16:14:00
Postat av: emelie

Vilken busig tjej hon ser ut att vara!=)

2010-12-13 @ 10:35:51
Postat av: Sandra

Ja men vilken tur att du fick se en iaf. Vad gör man inte för att ställa upp :-P



Skönt att det gick bra på skolan. Lite gnäll får man kanske räkna med när uppmärksamheten inte ligger på dom. Jag har då en som ligger och gnäller här bredvid mig nu som inte alls är särskilt nöjd över mitt svar till dig. (Nonchalerar)



Fika låter både gott och trevligt och lite onyttigt förstås men det är väl smällar man får ta gissar jag ;) Vi kan väl kolla på det! P hade tydligen pratat med R också.



Ja då jag vet hur det är att klämma in en födelsedag mitt i allt så här års. Som om det inte vore nog med julfirandet



Dags att plocka upp lillbossen. Gnället har övergått till whhhhhhaaaa!!

2010-12-15 @ 14:18:17
URL: http://sandrazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0