soliga söndag

Hör och häpna - vi var kvar på festen enda till kl 22.30! Och då for vi hem främst för att Roberts öl var slut och han tycker det är aptråkigt att sitta utan när andra dricker [ välkommen till klubben ]. Var ändå rätt lagom tid, började bli seg och skönt att landa hemma innan sovdags. Men väldans trevligt att komma iväg på fest och surra på!

Kvällens intag för min del bestod av cupcakes, chips-dip-öl (givetvis alkoholfri) och en god specialdrink Hanna blandade till sin gravida syster:


Gottigott!


I alla fall EN bild där Robert är med tillsammans med magen har vi nu!

Den hälsosamma livsstilen fortsätter idag med födelsedagsfika hos Pernilla om ca en timme, efter det bär det av till Byn och middag hos Roberts föräldrar. Grillning står på menyn, vädret kunde inte ha varit bättre! Underbar sol, smarrig middagsmeny och gofika före det, sommar som närmar sig och snart färdigbakad bebis vi får träffa om inte allt för länge - kan dagen bli bättre?!


Take care!



Kommentarer
Postat av: sanna

om bebis vänder tillbaka sig själv efter planerat snitt så får du nog förda, antar jag? det borde man ju få, dom tycker ju opckså det är det bästa för barnet då snitt kan vara väldigt stressande för barnet (har jag googlat ;). hade också googleförbud där i slutet kan jag säga!



men gud vilka fina fynd ni gjort!! jag älskar fyndmarknaden (men inte kön nej). typiskt nog jobbade jag den här helgen, men hellre det än nästa då flyttlasset går :) och så måste jag säga det igen: du är så himla vacker med din mage sara!!

2010-04-25 @ 20:43:11
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Madde

Förstår din oro inför förlossningen. Casper låg också med rumpan nedåt länge så det var tal om ett vändningsförsök. Dock vände han på sig själv precis innan vi kom till sunderbyn så jag slapp. Hoppas verkligen det löser sig för dig. Hade inte heller velat föda i vaginalt om bebisen låg i säte. Hoppas du i så fall får kejsarsnitt! Kram på dig

2010-04-26 @ 10:02:07
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0