well

Alltså vilket gooodiiissug jag har just nu!!!!!! Och haft hela dagen! Det är helt sjukt, hade vi haft en påse hemma hade jag utan tvekan tryckt hela utan en sekunds samvetskval. Ge mig, ge mig, ge mig! När man är såhär toksugen så finns det faktiskt inga substitut. Robert föreslog rostade kikärtor men inte direkt någon sötma där inte...
Vi tjejer har helt klart ett handikapp när det gäller sockeravhållsamhet - när det närmar sig en viss tid på månaden är det ta mig f*n inte lätt! Gaaaahhhhhhh........

I övrigt har jag inte haft några lektioner idag = självstudier. Gick inte riktigt som planerat när Robert också var ledig, så istället för att plugga blev det tvättning, handling etc. Well, får stiga upp tidigare imorgon och läsa ikapp!


Ett av veckans bestyr - lingonsyltskokning!

Har även hunnit med att bada en blomma. Ni läste rätt. Den hade blivit sjuk... Fått äckelpäckel i form av vita grejer på bladen som sedan gör att bladen ramlar av, såg även lite småluddigt ut. Det var bara att ta in blomman i duschen, gegga in såpa, låta det verka och sedan skölja av. Nu ska käckblomman stå i karantän tills vi ser om behandlingen lyckades. Så vi inte måste slänga alla husets blommor! :S Helt ny växt, bara haft ett par månader eller så. Ikea......

Nu ska vi slänga igång en film och jag ska fortsätta mitt letande efter substitut. Jag hoppas jag inte faller dit!!!!!

PS. Börjat dricka kaffe nu. I need it, badly. DS

Kommentarer
Postat av: emo

haha klart som korvspad den e, vad tror du om mig :P

godiiiis! jag vek mig för choklad suget tidigare, men fortfarande inte ätit godis sen maj typ :)) och nej, choklad räknas inte! ;)

vad duktig du var, egen sylt och allt! e det du som plockat lingonen? tog det lång tid?

2009-09-08 @ 20:58:26
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sitter precis i samma båt, har druckit typ en halvliter blåbärs smoothie men jag måste, måste ha C H O K L A D!

2009-09-08 @ 21:04:11
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0