självstudier

Well, detta med självstudier går ju verkligen skitbra....Not. Inte fått ett dyft gjort! Men nu på eftermiddagen ska jag sätta mig med boken framför näsan och får inte göra någonting annat förrän jag läst säg 30-40 sidor.

Innan jag gör det ska jag och handla inför morgondagen - och det är faktiskt inte en undanflykt! Ska på Teamwork och ledarskap i Strömsund så vi ska fixa hajkbomber och hajkbanan. Alla handlar lite olika ingredienser eftersom det är en gruppuppgift. Lagomt motiverad just nu, halvförkyld och trött och sova i en stuga som beskrivs som kall. Nja. Men går nog bra när vi väl är på plats!

Sovit som en kratta två nätter i rad, kanske kan förklara mitt nuvarande zoombiestadie. Låg och vred, korvade, sprattlade, vände på mig i natt (Robert vaknade tyvärr inte och höll mig sällskap, nej...). Ett par timmar höll jag på innan jag gav upp, gjorde en 180 graders vändning och byggde sovbo nere i fotändan. Efter ytterligare en halvtimme lyckades jag tillslut slumra med Roberts fossingar framför ansiktet.


Tappade räkningen på alla får...

Ikväll är tanken film och godismys eftersom vi inte kommer ses på ett dygn och vi (läs Robert) vill unna oss lite gott efter detoxen. Jag har hunnit avnjuta ett glas rött med lite kex/ost och choklad med mamma i stugan i måndags jag... För de flesta andra kanske det är no big deal att inte ses ett dygn men faktiskt riktigt ovanligt eftersom vi setts i stort sett 24-7 hela vårat förhållande! Jobbat ihop och bott ihop (även innan vi var "officiella sambos", bodde ihop redan efter en månad). Men har ju varit till Stockholm själv och överlevt det så är nog nemas problemas ;-)

Min hjärna går på högvarv nu och ligger minus på energi så förvänta er inga djupa svar den närmaste tiden! För många bollar i luften med skola (verkligen en helt ny värld, fem år med jobb och nu sitta och nöta in mängder med nya begrepp), ev flytt (för dyrt här *snyft*), självutveckling och allt annat. Så är jag lite enstavig och osocial så är det bara för att min hjärna måste komma ikapp för att kunna ta in nya intryck. Nothing personal.

Nu dags för handling följt av skola skola SKOLA!

Take care!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0