torsdag

Yo!

Ganska nyligt hemkommen från Emelie, suttit där idag och pluggat över en kopp kaffe (börjat dricka det igen i veckan, den saknade puzzelbiten). På dagens agenda stod det tentaplugg. Pluggar bättre när jag sitter med någon annan, även om vi läser olika ämnen. Inte lika lätt att hitta på undanflykter. "Jag ska bara...". Promenerade hem, Robert som fått ATK dagen till ära kom och mötte mig, hann även möta upp Hanna och bubben.

Ikväll bär det av till big'sis som fyllt år, fika hos henne. Fixade present igår, ett par tekoppar som jag själv är sugen på... Innan det tänkte vi bottna med JV-mat, nyttigt och bra. Not. Arbetar starkt på att äta upp mig igen. Grunda inför julen så att säga.

Imorgon har jag ett quiz över internet kl 13.00-16.15, förutom det ska vi köra igång med adventsstädning och kanske, kanske tjuvstarta julpyntandet! Tyckte det var en kanonidé, Robert jobbar till 17:30 på söndag (första advent) och frågan är om vi kommer hinna få den rätta julstämningen som behövs för pyntande på bara några timmar efter hans arbetsdag... Så bättre att börja imorgon! Julmusik, adventsljusstakar och lite smygköpta pepparkakor... Ååååhh!

Dålig på fota magen, missade helt förra veckan. Kanske för att det inte händer så där drastiskt mycket. Men ställde en påminnelse på mobilen så igårkväll åkte kameran fram! Lustigt det där, ingen direkt skillnad från v. 12 på bilderna men ändå kan jag inte ha mina byxor längre. Växer väl i omkrets, på något magiskt sätt. Verkar i alla fall vara helt individuellt hur stor mage man får såhär tidigt, spanat på lite bilder och helt olika från person till person! Min växer mer från höger inbillar jag mig, därför det är en bild från varje håll.


Lill-maggen

Ska kika vidare på internet nu innan jag vilar middag och beger mig på kalas!


Take care!

Kommentarer
Postat av: Emo

lill-maggen!! aah vill se i verkligheten, klarar inte av san har distans-skit, vill va meeeed!

2009-11-27 @ 13:28:55
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0