sol ute

Rabota da da.. Men inte så länge till, snart färdig för dagen (tänker optimistiskt), då ska jag brygga upp en kanna kaffe, sätta mig på balkgonen och bara njuuuta! Förutsatt att solen håller i sig...
Tänkte även dyka ner i skolböckerna innan jag promenerar mot stan (eh... ja, långa promenader nu för tiden. Shit vilka slöfasoner jag börjat med sedan jag blev officiell stadsbo!) för fika med Perni!

Kan inte låta bli att småfnittra för mig själv när jag tänker på gårdagen. Jag och Robert skulle gå ner i förrådet, stod och väntade på hissen. Lyssnade så det var tyst i trapphuset, fick sedan för mig att psyka mig för R. Well, sagt och gjort. Börjar låta som en klämd smurf med hög nasal röst "oooooh nooo" (don't ask...) på repeat. Alltså: "Ooooh nooo! oooooh noooo! Ooooh noooooo!" etc.

Allt för att irritera Robert, så han tror att jag är psyko och har fått ett anfall eller så. Mitt i mitt smurfande hör jag obehagligt nära hur det plingar till ett sms i en mobil. Jaha, då stod det visst någon i det tysta en halvtrappa ner, personen vågar ge sig till känna efter att mobilen avslöjat henne och hon flänger förbi en våning upp. Hon ville väl stå så stilla som möjligt för att undvika upptäckt. Ett halvkvävt "Heeej" från min sida innan jag dör i hissen. Hahaha. Robert skrattar med, en aning generat.

Nu dags att jobba ner de illröda köerna. Vilket köläge vi haft sista veckorna, både vi och kunderna är less på alla köer!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0