mjo

Usch, är inte på mitt bästa humör just nu, känner mig extremt o-glad. Kanske för att jag bara pluggat sista tiden och ändå känner att jag inte kan det nog bra. Trots att all ledig tid går till pluggandet och fritidsaktiviteter prioriterats till minus 10. Har i alla fall gjort klart 5 st inlämningar, bara skrivningspluggande kvar...

Sen ekonomin. Inte kul detta, fan också... Kommer vi kunna bo kvar? Tveksamt, med tanke på att jag nu får ut ungefär vad jag får när jag pluggar (vilket jag troligen ska till hösten).. Denna månad har jag kvar ganska precis 1700 kr efter alla räkningar. Det ska räcka till mat, nödvändigheter, eventuellt lite fritidsaktiviteter etc. En sak är då säker, kommer inte bli något shoppande för mig i juni! Vi hade tänkt fara till Ikea men får se hur det blir med den saken, eftersom enbart våra matkostnader går på ungefär 1500 kr per person. 200 kr kvar till övrigt. Skitkul!

Ja tack!

Nu tillbaks till pluggandet innan en stängning på jobbet väntar. Pricken över i:et, så att säga.

BLÄ!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch vad tråkigt det lät.. =/ Tänk om pengar kunde växa på träd... Hoppas det löser sig för er så ni kan bo kvar i er himla fina lägenhet!

2009-05-25 @ 21:57:31
Postat av: emelie

Min ekonomi kommer också att heta Rutger ett bra tag framöver!!=(

2009-05-26 @ 18:46:03
URL: http://emeliewarja.blogg.se/
Postat av: Pernilla

den där förbaskade ekonomin, vad hände med att vara ekonomiskt oberoende? borde inte det vara en mänsklig rättighet?

2009-05-26 @ 18:48:25
URL: http://perdyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0