mitt i flyttandet

Snacka om att bo i en flyttkartong. Mitt liv består av flyttkartonger. Jag äter med flyttkartonger, jag sover med flyttkartonger, jag ser på TV med flyttkartonger. Jag till och med går på toa med flyttkartonger.

Hur knäppt det än låter så har vi ont om plats. Fråga mig inte hur vi lyckas, med tanke på att vi trots allt har en fyrarummare. Framförallt brist på förvaringsplats - för lite skåpar i köket och för lite garderober. Så man kan stuva undan saker som inte används så ofta. Får nog lägga till en byrå av något slag på inköpslistan.

Läste en artikel på Aftonbladet (klicka här) som jag tycker ni också kan läsa. Om en kvinna som under flera års tid försökt att få barn, och när hon tillslut får positivt besked och går igenom hela graviditeten så är barnet dödfött vid förlossningen. Fick ta en paus i läsandet eftersom jag kände halsen snöras ihop. Inte blir det bättre av att jag befinner mig där man är som känsligast i månadscykeln heller! Historien slutade ändå så lyckligt den nu kan göra.

Dags för lite uppackning. Sedan en kaffe på balkongen. Sedan raboda. Urk för det sista!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Elin G

fortsatt lycka till med flyttandet! =)

2009-05-03 @ 17:09:03
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: E

Jisses vad du flyttat mycket på sistone ;) ska ni ha nån inflyttningsfest då?

haha jag måste ju passa på och uppdatera när jag får chansen till trådlöst på hotellet, enda tillfällena jag har att sitta med min laptop :P

hade sned svans på bilden, därför håret inte syns. försöker du få mig till att klippa kort iaf!? ;)

Jordgubbar, ja jag tackar ja! skicka över några åt mig va hihi

2009-05-05 @ 16:36:03
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0