klar

Nu är provet avklarat. Gick inte som planerat (varför ha ett prov om två kapitel när en fråga handlar om det ena kapitlet och tretton om det andra? Gissa vilken jag pluggade in... I say no more). Känns lite trist om detta prov ska dra ner mina skriftliga prestationer i form av inlämningar och rapporter. Men ingen idé att gråta över spilld mjölk, nu får jag min behörighet och det är huvudsaken!

Så:

Jag är klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! Yeeeeeeeeeeey! Wieeeeeeeeeee!

För stunden är skallen rotmos och kan inte ta in det faktum att en enorm börda just lyfts från mina axlar. Men sanna mina ord, jag kommer förstå. Jag kommer njuta.

Funderar på om man skulle mysa till det med han Roberto ikväll, som slutar 18.30... Var planerat att vi direkt skulle ställa oss vid spisen, men rätt onödigt att kocka ikväll eftersom vi ändå inte behöver några matlådor tills imorgon. Då vi båda är lediga ska kosan (och den urholkade pengapungen) styras mot Ikea. Bättre att laga den tilltänkta maten imorgonkväll (vi tänkte prova ett nytt recept på rosmarinkyckling och chilispagetti) så har vi matlådor till fredag. Då kan vi istället göra något lättlagat/beställa hämtmat och hyra en film ikväll. Inte varit tidernas roligaste sambo sista veckorna med all flytthets, pluggrace etc. Hmmm.. Tål att funderas på.

[ Vad gör man när man inte har några måsten kvar? Jag är sysslolös. Vilken ovanlig känsla. Jag blir rastlös. ]

Kom på svaret på frågan själv: man går och lägger sig och läser en nylånad deckare. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Elin G

yey vad härligt! Bra kämpat!

2009-05-28 @ 01:24:06
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: madde

Åh så skönt att du äntligen är klar! Förstår känslan! :)



Gud vad kul med IKEA. Vill också dit. =)

Sett något schema för den 6:e ännu?

2009-05-28 @ 20:40:12
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

har beställt "Little Big Planet" det är lite annat än Fotbollsspel och hockeyspel ;) Hihi :D Du får komma och provspela det någon kväll! :P

2009-06-01 @ 08:08:25
URL: http://perdyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0