hm

Plugg, plugg och åter plugg. Just nu andas, äter och sover jag skola. Jag blir tråkad av detta intensivpluggande!
Men har faktiskt bara mig själv att skylla. Min förmåga att alltid skjuta upp saker tills jag sitter där med kniven på strupen.

Skulle egentligen ha gjort provet idag, men eftersom det var valfritt om det skedde idag eller nästa onsdag så valde jag nästa. Istället har jag nu i veckan riktat in mig på att få klart alla eftersläpande inlämningsuppgifter. Så från i måndags har jag utöver provpluggande lämnat in fyra uppgifter! Nu är det bara en större kvar och sen provet. Sen är jag klar, hallelujah!

Om ni tycker att jag är tråkig, osocial eller liknande denna vecka och nästa så är det inte för att jag gått under jorden eller på annat sätt dissar någon. Utan jag har slutspurten och ser faktiskt målsnöret just nu.

Nu dags att göra ett sista ryck för dagen medan hjärnan fortfarande är alert. Be strong, Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0