fredag

Freeeeedag! Imorgon ska jag sova länge, sista tre dagarna har det blivit ett X antal tryck på snooze.

Det är så himla skönt att ha börjat få tillbaka lite liv! Inte bara flytt, flytta, städa, flytta, packa. Som igår, ta en fika med Pernilla. Och idag after work med gammelbrudarna! Jag, Emelie, Madde och Linnea har ett bord bokat kl 18 på Olivers. Nice nice!

Även matvanorna har förbättrats, ätit hemlagat nu hela veckan. Sällan man uppskattar lagad mat som då man levt på skräp under en tid. Snart kommer förhoppningsvis träningen igång också. Fortfarande mycket kvar, så får ta det kanske nästnästa vecka. Har slutspurten med Nk:n nu, prov på onsdag och några inlämningar kvar. Och lägenheten ser fortfarande ut som om någon slängt in en handgranat. Dock fick vi fint i hallen igår, jag tackar och tar emot.

Nu ska jag fortsätta jobba och räkna ner timmarna mot helgen.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Emsi

snart darl! vad roligt att livet kommit åter och att ni börjar hitta ut ur flyttkartongerna ;) hinner vi ses nåt innan provet eller behöver du råplugga sista dagarna? Nu ska jag hem och packa väskan, drar mot malmö direkt efter jobbet imorn! behandlingar 9-17, det du :P jag är slut idag efter 6h arbete, hur ska det bli imorn...

2009-05-15 @ 19:39:17
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0