Underbara vårväder!

Åhhh vilket toppenväder det är idag! Solen skiner och termometern visar +7 grader! Promenerade in tidigare till jobbet för att ha avskedsfika för Emma i teamet, som ska bege sig mot nya äventyr i Norge. Njöt av varje ögonblick! Knäppte först upp jackan lite grann, sedan hela vägen (höll på svettas sönder). Hade tack och lov på mig gummistövlar, sexigt värre men kände verkligen inte för simskola mellan tårna.

Emma hade bakat jättegod morotskaka som jag var tvungen att smaka både en och två bitar av. Tråkigt när ännu en ur teamet försvinner, men samtidigt glad för hennes skull och, ska erkännas, smått avis på att hon slipper supporten ;-)
Passade även på att ge Robert en nybakt macka, bakat havregrynsfrallor under eftermiddagen! Uppskattat!

Stängning idag, så snart ska jag bege mig mot jobbet igen. Mitt bokpaket har kommit så tänkte plocka ut det först. Spännande läsning väntar ikväll med andra ord!!

Helgen har varit lugn och skön, precis som vi planerat. Fredag film/snaskmys, lördag storstädning (behövligt, ja), snabbfika hos Roberts föräldrar och sen melodifestivalen. Söndag småplock, syskonbarnkalas då Emanuel blev 14 år och slutligen hemmamys. Sköööönt!

Nu ska jag äta middag, frysa ner mina bröd och bege mig mot rabota (igen)!

Take care!

Kommentarer
Postat av: emelie

SSKA DU!!!???? vavavava? har jag missat nåt? haha

2009-03-16 @ 19:13:23
Postat av: Linda

Va kul! :) Jag fick hem den 4:e i brevlådan idag. Tur att jag är ledig i 2 dagaer nu, för jag lär ju inte kunna sluta när jag väl ha börjat läsa :)

2009-03-16 @ 20:43:49
URL: http://lindson.blogg.se/
Postat av: Emsi

vilket härligt vårväder! våren börjar komma till orsa oxå, det droppar från alla tak och solen skiner :) längtar tills vårterminen är slut efter påsk och jag får bege mig härifrån ut på spännande äventyr ;)

kan berätta om den galna utekvällen ear 2 ear :P

jo jag har fått buffe, roligt med bara veg recept :D dock blev jag lite besviken på den sk festmenyn, verkade vara så konstiga ovanliga recept och ingredienser, inget som jag nånsin kommer laga...

2009-03-17 @ 00:04:45
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0