ledig lördag

Lördagmorgon, och gjorde bort min jobbhelg förra veckan så är ledig! Wieee!

Igår hade vi produktionsträff med jobbet, denna gång utan övernattning utan endast kvällsaktiviteter. Först hade vi möte innan vi for med buss ut till Ebbenjarka. Där väntade crosscart (förstärkt version av go-cart) med isbanekörning - verkligen jätteskoj!!!!

En slingrande bana med både kurvor och raksträckor. Fick världens adrenalinkick när man pressade crosscarten till max och med nöd och näppe klarade en kurva utan att få sladd och snurra runt. Farttårarna rann men det gjorde ingenting. Vi körde stafett (lag mot lag), vårat lag kom på delad första plats ;-)

Efter detta var det dags för middag. Lite smått besviken, var mer vardagsmat än festmat som det brukar bjudas på när vi har prodträffar. Men carten vägde upp det hela så gör absolut ingenting i alla fall!

Bussen tillbak gick runt kl 22, vi for då hem till en i teamet innan de andra begav sig ut och jag for hem. Trött och sliten, ville bara sova! Vilket gör att jag kan njuta av även denna dag då jag inte är det minsta bakis!

Ska in på jobbet och jobba över ett par timmar, tänkte sitta och besvara lite kundmail. Sedan till mamma som fyller år och ska bjuda på middagsbuffé! Hinner förhoppningsvis hjälpa till lite där med.

Får skriva bättre sen, nu dags för dusch!

Lite bilder från igår, innan batteriet till kameran tog slut:


Johanna posar i skoteroverall, Anton med rallysparken och chefen med vanliga!


Crosscart för hela slanten!


Mini-jäger och lite teamisar!


Kommentarer
Postat av: E

fan va kul! jag vill oxå testa crosscart! låter som en bra helg tycker jag, och väldigt smart av dig att du gick hem och sov istället ;) hoppas allt känns bättre nu än tidigare i veckan, kom ihåg att jag finns här om du behöver prata. PUSS DARL!

2009-03-29 @ 11:45:48
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: Elin G

hahaha! en rallyspark! Vilken grej =) Jag ser framför mig en gnistrande vinterdag i en by någonstans norrlands inland, där en gammal tant är på väg till konsum.. på en sån där spark! haha =D

2009-03-29 @ 15:51:51
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: emelie

jadu, fråga mig inte vad den heter=) jag får höra med han sen och meddela haha

2009-03-30 @ 06:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0