kaffe

Sitter här och klunkar kaffe, funderar om jag ska gräva lite i frysen efter en bulle eller två att mumsa på till... Hm..

Årets semesterveckor är nu bokade. Jag blev tilldelad hela juli (som jag önskat), medan Robert fick sista veckan i juli och tre första i augusti. Eftersom det är snudd på omöjligt att byta till juli var det jag som fick byta bort mina veckor, buhuuu... Men nu får vi semester samtidigt och det är huvudsaken!

Får se vad som händer under semestern, enda säkra kortet än så länge är Lulekalaset, ett måste. Annars blir det nog en och annan tripp till stugan, ev resa söderut för att hälsa på Emma (om hon inte är i Luleå just då vill säga..) och Stockholm! Jag är lite sugen på att fara och fjällvandra en helg, har dock ytterst svårt att se framför mig min bekväma pojkvän traska omkring på en fjällstig med rosor på kind och en stor ryggsäck på ryggen. Ehh... Nä, får jag nog skjuta på framtiden tills jag fått annat sällskap! Robert ser jag framför mig sitta och njuta av öl och cigg i kvällssolen, och små dagsturer på motorcykeln. Lite mer hans stil ;-)

Blev grymt sugen på att sno ihop lite scones, sådär eftermiddagsmysigt ni vet. Men sparar mig nog till helgen så jag inte behöver äta en hel sats själv, plus att vi ska fixa ugnspannkaka till middag, så blir väl mjöligt med både nybakt och pannkis!

Dags för pluggäckel. Alla dessa måsten! Är väl för det bättre i längden.... Men först fixa en fruktsallad! Får bli det istället för bullar, bättre för kropp och samvete! Tror bestämt att jag har både passionsfrukt, sharon och ananas som ligger och skrotar....




Take care!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag följer och fjällvandrar! name the date bara ;)

2009-03-11 @ 15:43:24
Postat av: Emsi

kom hälsa på miiiig! jag e i orsa från augusti, missar lulekalaset..

2009-03-11 @ 22:00:48
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0