nytt år

Nu var det länge sen jag skrev, hunnit byta år och allt...! Låter i och för sig längre än det är när man lägger upp det så.

Idag är dag 1 på detoxen. Nu får det ta mig tusan vara nog! Vilket svullande det blivit under juletid, men som sagt, det är inte vad man äter mellan jul och nyår utan nyår och jul som är det viktiga! Så tänkte kickstarta det nya året med en detox. Detta gör att jag just nu sitter med ett svårt kaffesug och nästan lika svårt godissug. Jag hoppas verkligen det kommer bli bättre imorgon, annars får det vara!

Vad har hänt sen sist? Hunnit bli ett år äldre och klokare (?) och även firat in det nya året. Väldiga funderingar kring hur detta nyår skulle spenderas, både med att försöka sammafoga mina och Roberts planer och även för att ingen verkade ha riktigt klart för sig hur kvällen skulle se ut. Nu löste det sig rätt bra i alla fall, vi började med en middag hos mamma och pappa (tradition för mig) och avslutade kvällen med hans vänner i Sunderbyn (tradition för honom).

Ikväll ska vi på bio, se "The spirit". Gillade förra filmen han gjorde, "Sin city", så hoppas den här också håller måttet! Kanske jag glömmer kaffesuget. I och för sig är bio en prövning för sockerbegäret....

Nu dags att kolla potatisen på spisen! Bjuder på lite bilder från nyårsmiddagen.


Jag pussar Cindy istället för Robert..

..Lika glad är han för det!


Vi njuter av Irish coffee


Haha, vi började arbeta på temat "Arg". Tycker bara det är jag som övertygar!

Får vi hoppas 2009 blir ett bra år med många överraskningar!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, vilka arg bilder! Jag kan hålla med om att dom andra såg faktiskt inte så övertygade ut.. =P Vad fin du var i håret förresten! =)

2009-01-03 @ 02:13:58
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Elin

hehe, tårtbiten med choklad var min =)

2009-01-03 @ 12:35:28
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0