hoppas

Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Precis ringt på en lägenhet i stan, en 3:a på ca 80 kvm som ligger på Stationsgatan, upp mot Floras kulle. Hyran ligger på ca 6000 kr när man räknar in bilplats. Vi ska få komma och kolla på den nu på tisdag, tillsammans med några andra par.

HOPPAS VI FÅR DEN! Inte sett den ännu, men Hanna och Janne har sett den då de varit och kollat på två lägenheter i samma hus. Nu tackade de ja till den andra, som ligger vägg i vägg med "våran" på tredje våningen. 7 meter balkong!!! Ihhhh jag dör.....!!! Kommer gråta blod om vi inte får den! Ska göra allt i min makt för att fixa hem denna biffen.

Svarade på annonsen på Blocket igår som hyresgästen lagt ut, och som var bortplockad idag. "Fan" tänkte vi, men hade fått numret direkt till hyresvärden av Hanna så ringde honom. Vi surrade på ett tag och där bestämdes det att vi skulle få komma på visning. Ibland gäller det att vara pådrivande! Var verkligen övertrevlig, frågade om huset i allmänhet, hur nära det var Hanna och Janne etc.

Åh kan knappt sitta stilla. Så förväntansfull är jag! Tänk vad underbart roligt att bo granne med lil'sis! Och vilket läge!!!!

(Sara ha inte för höga förhoppningar. Andas Sara, andas!!!)

Nu ska jag studsa vidare! *Doink-doink-doink-hihihihihi-doink*

Jag SKA ha den här lägenheten. Jag SKA ha den.


Kommentarer
Postat av: Elin G

tjohoo, jag ska hålla alla tummar jag har!!

2009-02-06 @ 19:48:55
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Emsi

AAAAAAHH fan va kuuuul!!!! jag ska hålla alla mina två tummar för dig!! I believe in miracles, it's meant for u babe :D

2009-02-07 @ 00:37:05
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: Emsi

Jo fast det gäller att inte bli besatt vid tanken för då kan det få motsatt effekt, snarare skapa ett motstånd.. så tänka tanken, visualisera, sätta upp mål och inte tro och hoppas utan VETA. Sen släppa det och låta universum ha sin gång. Då jävlar! :P

2009-02-08 @ 13:29:31
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0