trööööttt

Men vad är detta...! Känns som ett kliv tillbaka en tre veckor eller så, trött som en zoombie och mår illa!? Hmm.
Först skola, sedan hem, däcka i sängen. Efter en två timmar lång powernap sitter jag nu här, småäter daim (såna där små man får i presentförpackning, karamellstorlek) och klunkar kaffe. Jag måste bli människa och kunna plugga! Please God in heaven att detta går över tills imorgon då vi ska sitta en heldag med ena rapporten! Huuuh...

Ny vecka idag igen, skriver det som är nytt imorgon då jag även slänger upp ett par bilder av magen. Ställt en påminnelse på mobben om att fota, vi slarvar som vanligt! Men så länge vi kommer ihåg varannan vecka så är det rätt lugnt, som sagt inga radikala förändringar. Nu pluggförsök.

Kommentarer
Postat av: sanna

jag minns den känslan rätt bra, ena sekunden längtade jag som en tok och det kändes som att jag hade varit gravid hundra år! nästa fick jag panik över att det var så kort tid kvar och tänkte hela tiden "måste bara hinna göra det här en sista gång", "måste bara hinna det här också..". skum man är ändå :)



men ja, skojar du! det finns ju inte en lägenhet ute känns det som. vi vill ju inte ha hus, utan en fyra och det finns ju inte en enda på kallkällan eller ens bergviken. suuuuuurt! var vill ni bo?

2009-12-07 @ 17:21:01
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: sanna

förresten glömde jag skriva ang ul:et! ja, jag tyclte också det, att det blev lite mer verkligt när man visste vem som bodde därinne på ngt sät.t sen vet man ju att det inte är helt 100, men det gjorde inget för jag visste att det var en kille, jag kände det redan från början :) (vadå hormonkänslig?!).



gjorde ni ett vul eller ett vanligt på magen? och varför? var det ngt ni oroade er för? har nämligen hört att dom blivit snålare med ul? jag gjorde ju 4 :)

2009-12-07 @ 17:25:16
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha det är nästan jobbigt att vara så här julpyntskadad. Bilder ska jag fixa då det börjar närma sig ett slut!

2009-12-07 @ 22:19:33
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: Karolin

Yo!

Har glömt nämna att jag inte kommer uppåt Luletrakten i dec. Vet ej om det blir framåt vårkanten istället..men oavsett när det blir hör jag av mig kära du. Följer spänt utvecklingen på bloggen. Sköt om dig och din "make", vi hörs!

Kramar från Sundsvall

2009-12-08 @ 14:27:54
Postat av: sanna

ja, bevvan är ju svinbra :)



nej, men först var det ett tidigt ul för att fastställa hur långt gånget det var, det andra rutin ul, det tredje i v 32 för att kolla så moderkakan flyttat sig (dne låg ivägen i v 19 så dom dubbelkollar då), och ett i v 36-37 någongång då han hade lagt sig på tvären! vi var in och skulle göra ett vändningsförsök den dagen coh dom gjorde ul:et för att kolla hur han låg innan och då hade han flippat rätt :)

2009-12-08 @ 16:48:26
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: sanna

förresten glömde jag ju fråga vad som försvann, typ illamående eller så, så att du trodde att ngt var fel? usch vad läskigt isf!! :( men bra att dom tar ens oro på allvar och skickar till sus sådana gånger tycker jag :)

2009-12-08 @ 16:52:06
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0