snart är det dags...

Om 1½ timme kommer Robert hem från jobbet och vi beger oss mot Sunderbyn för ultraljud....!!!!! Väldigt spännande och lite smånervöst, fast vi fått en tjuvkik tidigare. Längtar efter att tjuvkika på lillprutten i magen! Var nu en duktig bebis och visa ordentligt vilket kön du är. Och var gärna vaken så du sprattlar!

Far i god tid eftersom det är snöoväder utanför. Men är nog inga problem, vi är lite bättre förberedda här uppe i norr än skåningarna. Tss.

För övrigt haft en riktigt skön morgon. Vaknade när Robert gick upp före 7, tänkte såklart somna om eftersom jag är ledig. Men icket, för pirrig i magen. Så tog med mig täcket till soffan, tände vår lilla julgran och adventsbelysning och slötittade på tv. Mys!

Nu ska jag göra mig redo för dagen!

Take care!



Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad spännande! :D

2009-12-21 @ 10:48:34
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0