plugg

Sitter med näsan i boken och pluggar Nk. Måste säga att jag är imponerad av dagens insats! Särskilt med tanke på den låga nivå mitt studerande legat på hittills. Riktigt effektiv dag!

Snart är det dock färdigt för dagen, måste få känna lite helgkänsla också och göra roliga "helgaktiviteter". Vid kl 17.30 kommer Johanna och plockar upp mig, då åker hon, jag och Jenny på en sväng till Boden för att hälsa på Maria. En teamkväll kort och gott, om än i liten skala som lär gå mer i tjejkvällens tecken. Ska bli trevligt! Sedan hem och sova, för att stiga upp till ännu en pluggdag.

Är lite smått utesugen men ajabaja, inte ens tänka i den riktningen. Då går minsann pluggandet åt skogen vill jag lova! Får spara mig till nästa helg.

Ska göra ett sista ryck innan jag börjar klä om inför kvällen!

Åh förresten. Ingen som råkar ha en evolutionsrapport liggande hemma och samlar damm? ;-)


Kommentarer
Postat av: emelie

nämen så roligt, ska du också börja med evolutionsarbetet nu?=) nästa helg blir det supa och svälj!!!

2008-10-11 @ 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0