Helg!

Åh nu är det bara en och en halvtimme kvar till helg! Med lite tur ännu kortare tid eftersom jag sökt atk.

Upptäckt att jag är rätt flitig fredagsbloggare. Undrar vad det beror på? Är det först då man upplever den spontana glädjen att skriva, när måndagssegheten försvunnit sen länge? Eller är det att jag är slöare på att jobba när jag vet att det är helg snart? Tror mer på alternativ 2...

Robban jobbar helg, tråkigt. Men snart har vi samma helgrytm! I och för sig rätt bra att han är på jobbet eftersom det gör att jag kommer sätta mig ner och verkligen plugga. Tänkte slå påsarna ihop med Pernilla imorgon och göra ett race, tillsammans med en mängd kaffe.

Sitter just nu och äter en sallad med mungbönor som huvudingrediens. Pratade med Emma i telefon häromdagen, och som alltid blir man inspirerad att fixa och trixa med nyttiga livsmedel. Egentligen är det ingen bra idé från min sida att ha Emma på andra sidan tråden när jag besöker en matvaruaffär, eftersom det alltid resulterat i impulsinköp när vi handlat tillsammans på riktigt och bevisligen hade det samma effekt även över telefon. Men det är bra, lite nyttighet i tillvaron är aldrig fel! Nya livet version 269 är på gång haha.

Nä dags att ge sig in i svaret igen. Ha en toppenhelg, för det ska jag! Toppat med boxning på söndagkväll. Kan det bli bättre?

Take care.

Kommentarer
Postat av: E

var jättehärligt att prata med dig darl! dock gjorde det att jag börjat längta upp till lule mycket, inte praa..hela tre veckor kvar ju...

2008-10-10 @ 14:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0