wild n' crazy

Ibland måste man bara få släppa loss totalt, tappa alla hämningar - och bli wild and crazy! Fick ett sådant ryck idag, skulle ha gått på afro på Inpuls men eftersom Johanna bangade kände jag motivationen tryta. Kom hem, kände ändå rytmen i kroppen så fick ett infall att slå på lite sköna beats och flänga runt som en tok här hemma i vardagsrummet. Förnuftig som jag är tänkte jag på insynen och vickade för persiennerna. Sedan bara känna rytmen till diverse underground musik och afrikanska trummor! Hämningslöst, förlösande, energifyllt och en aning psyko. Kan jag rekommendera om man är ensam hemma någon gång!

Kommentarer
Postat av: Elin

ååh vad det låter härligt! Och så skönt just att ingen ser, förhoppningsvis, gäller bara att man kommer ihåg det där med persiennerna =P Brukar ibland köra på wildncrazy light om man gör nåt vardagligt som kan vara tråkigt typ städa eller laga mat eller plocka ur diskmaskinen, sätt på nån bra låt och dansa loss under tiden =) Man får ta det lite lugnt med knivarna och porslinet bara.. =P

2008-11-19 @ 23:00:33
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: E

Haha fan va härligt! Hoppas du fick ut alla känslor o blockeringar och shakade som du aldrig gjort förut! tror banne mig jag ska börja svänga hemma när förkylningen släppt :P

2008-11-20 @ 14:25:01
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Shake it baby shake it!! Blir inspirerad att i all min ensamhet skaka skinkorna till skak-musik! Bra idé! :P

2008-11-20 @ 15:09:20
URL: http://perniillah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0