söndag

Sitter på jobbet och räknar timmarna tills arbetsdagen och jobbhelgen är över för den här gången.

Promenerade till jobbet imorse, och kunde konstatera en sak: vintern har kommit till Luleå. Minst sagt. Hade två par byxor plus långkalasonger, kände ändå isvindarna tränga igenom. Väl på plats på Telia var jag tvungen att söka fram en karta för att se om det skett några geografiska förändringar och Luleå plötsligt hamnat granne med Arktis men icket, kartan såg ut som den skulle och jag har gjort en mental notering om att i fortsättningen gå omkring med fem par byxor.

Igår smaskade vi Ben and Jerrys. Den glassen, jag säger bara det! Mm-mmm-mmm. Vi köpte två paket, strawberry cheesecake och fussil fuel. Dom är grymma! Min favorit är ju den med jordgubb. Än så länge. Vi måste prova oss igenom fler sorter. Men får vänta ett tag, annars blir det pannkaka av glassen och man blir rund som en boll.

Dags att göra ett sista ryck innan lunchen, 15min kvar. Efter jobbet ska vi till Jämtön och gratta farmor. Hipp-hipp-hurra!

Take care!

Kommentarer
Postat av: E

Vi fick snö idag!! När jag klev upp så var det vitt överallt :) Miss U darl!

2008-11-16 @ 21:34:43
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: Elin

mmm ben & jerrys! Farligt gott, och dyrt, men värt =D

Jag har hunnit testa tre smaker under hösten, brownie cheescake, fossil fuel och coockie dough. Svårt att utse någon klar vinnare där, men alla var svingoda=)

2008-11-17 @ 14:01:26
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0