julklapp

Fredag fredag fredag FREDAG!

Underbart med fredag, underbart med ledig helg. Som jag har längtat. En hel vecka!

Ikväll blir det after work med systrarna, ska bli trevligt! Bokat bord på Olivers kl 16. En något försenad julklapp, eller rättare sagt använder vi julklappen rätt sent. Nästan ett år efter vi fick den. Var en present av mamma och pappa, det och ett presentkort på bowling. Hade också tänkt bowla ikväll men där var det fullbokat.
Att det dröjt så länge beror till stor del på att vi alla tre är skiftjobbande, Hanna jobbar varannan helg, Ulle varannan, jag var tredje. Dessutom har Ulle barnen varannan helg och Hanna har sitt band och var en tur till London. Men nu blir det äntligen av! :-)


Får väl se vad som händer efter mat och någon sällskapsöl, inte omöjligt att vi ser det vi hinner av Idol. I alla fall om man frågar mig... Rocktema och allt!


Dags att snöra på sig partybootsen nu och börja ladda om en veckas slutkörda batterier.


Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: E

Skipper röker, det e säkra källor jag har som kommer från olika håll tom... visst tappar man tron på kvinnan!? :/

2008-11-14 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0