stängning

Yo!

Sitter här på jobbet och rullar tummarna, riktigt lugnt med ca 10 min mellan samtalen. Lär komma igång framåt kvällen. Har min första stängning, vilket innebär 22.15 - förutsatt att köerna är tomma då annars stannar jag tills sista kunden fått hjälp. Nu för tiden är det rätt lugnt men förut har dom fått sitta över en timme, hujjans.

Var rätt skönt med sovmorgon idag, började 13.45. Hann fara på bodypump kl 12, även springa på stan och införskaffa promenadskor. Blev ett par inte särskilt fagra pjux men fungerar nog alldeles utmärkt att gå till och från jobbet med.

Igår kom min tremänning från Sundsvall på besök, hon jobbar här uppe i Luleå nu ett tag. Kanonkul att träffa henne, inte setts på tre år! Så jag bjöd på middag, vegetarisk lasagne med god blandsallad till. Efterrätten bestod av fruktsallad med mörk choklad över. Har någon bild hemma som jag kan lägga upp.

Nu ska jag gå och smaska i mig resterna av fruktsalladen. Imorgon och fredag är det utbildning i digital-tv, intressant. Lär det börja ringa mer också... Sedan lördag har jag tagit på mig att jobba, är ju "afton" så får övertid, nice nice!

Take care!


Kommentarer
Postat av: E

vad duktig du är som jobbar extra! spara cash/ledighet till ev resa kanske?! :P
middagen lät supergod, frukt med smält choklad.. mmm!

2008-05-07 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0