slöfan


Rubriken syftar på mina inplanderade joggingförsök under de senaste veckorna som alla gått om intet. Nu senast idag hade jag bestämt mig för att fara ut en sväng här på morgonkvisten, en gång för alla börja komma igång med flåset. Men nej, än har jag då inte sett skymten av joggingskor. Åtminstone inte på mina fötter, de står där snällt vid dörren.

...Men för det betyder det inte att jag varit helt overksam. Har gjort en av vårens höjdpunkter: rensat ut vintergarderoben! Så underbart att städa upp alla gamla täckisar, halsdukar och ylletröjor på vinden och ta ner vårjackor, sommarskor och klänningar. Lovely.

Igår blev det singstar-kväll, lyckades dock inte klämma ur mig en enda sång. Var riktigt trött och seg från start, försökte banga men det godtog inte Emma ;-)
Så for iväg men intog publikrollen istället. Sedan for vi en sväng på Invit, se lite folk. Dock extremt trångt och syrebrist - jag är inget fan av det stället. Hela kvällen var jag bilburen, vad det innebär får ni lista ut själva.

Ska fortsätta plocka här hemma nu, sedan bege mig mot stan för en fika med Markus, (very)long time no see.

Take care alla muppar!


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha...apropå jogging så tog jag min första tur på år och dar idag!! det du! tror du jag e lite stolt?=)

2008-05-04 @ 16:50:29
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0