relaxing


Det blir inte alltid som man tänkt sig. Till exempel så hade jag inga som helst planer på att somna i sängen halv nio en fredagkväll (party party), utan hade tänkt se hockeyn som började drygt två timmar senare. Men jag kan inte senast komma ihåg när jag var så sinnessjukt trött. Slutade 16.15, gick som en zoombie på stan med Emma (lite dåligt samvete, inte särksilt roligt sällskap.. tack och lov var hon i liknande tillstånd) innan hon fick skjutsa hem mig, pallade inte ens att ta bussen. Åt fil med havreringar och till det sojakorv - värsta fredagsmiddagen!

Sen var det i princip stupa i säng. Var så trött så jag ville gråta. Varit en rätt hektiskt vecka, fullspäckad med allt möjligt och inte kunnat somna förrän kl 1 på nätterna, väckarklockan har sedan ringt just före kl 6 följande morgon. Nu imorse vaknade jag halv åtta, åt frukost, tänkte fara och träna men la mig istället och sov igen. Och nu är jag precis nyvkaen. Och jag börjar faktiskt känna att min energinivå fylls på.... ;-)

Har nu införskaffat min andra bikini för i år. Kommer jag hejda mig här eller kommer det införskaffas fler? Jag törs inte svara på det. Jag sprang på stan i torsdags också, men fick ett nekande svar från bankomaten då jag försökte ta ut pengar. Kollade senare kontot, 13 ynka kronor som låg och skramlade. Eh.
Även införskaffat en t-shirt i tunika format, ett par nya örhängen, strumpbyxor och nytt smycke till naveln. I like spending.

 

Idag får vi se vad som händer och fötter, planen är lite gott vin och tilltugg med Pernilla i hennes nya lägenhet. Fram tills dess så är jag nog illa tvungen att städa och diska, katastrof här hemma just på grund av den fullspäckade veckan som gjort att jag i princip kommit hem, dumpat min (använda)matlåda  på diskbänken, snott ihop någon mat, farit vidare, kommit hem, stupat i säng. Nu ser det... ewww.. Inte trevligt ut.

Nog med slöande! Dags att styra upp dagen!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0