promenad


Det är skönt att ha ett par promenadskor igen! De tre dagar jag var utan var verkligen en pärs. Eftersom jag sedan förra sommaren promenerat in till jobbet varje morgon har det blivit en del av min dagliga rutin.
Folk kanske tycker att jag är lite speciell som frivilligt väljer att stiga upp kl 05.40 för att knata mot jobbet kl 07.00 (i de fall jag har morgon.. annars är det såklart senare), men det är precis den start jag behöver!

Jag hinner vakna till liv, jag hinner filosofera, jag hinner lyssna och småskratta för mig själv till Rix Morgonzoo. Så idag firade jag med att gå båda vägarna, för att riktigt värma igång dojjorna.

Har idag fått digital-tv utbildning, så nu är det meningen att jag ska kunna detta. Vi får väl se, ska provsvara imorgon. Men går förhoppningsvis bra! Eftersom det är utbildning och tiderna är mer flexibla slutade jag redan före kl 15, mötte upp med Emelie på stan för en kopp kaffe och lite skitsnack. Prommade hem, hann precis sno ihop en omelett (förvånad?) och sallad så kom Cia på besök. Och nu sitter jag här, redo att krypa till kojs.

Dagens lunch bestod för övrigt av hemlagad palt, gott eller riktigt tokgott?!

Imorgon fredag, känns inte riktigt som helg eftersom jag jobbar frivilligt lördag. Ångrar dock mitt tilltag, men lite sent nu!

Hade tänkt avsluta med lite bilder från när Karolin var här i tisdags men nu verkar bloggen lagt av, i alla fall bilduppladdningen.. suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0