karaktär

Stå på dig, annars står någon annan på dig.

Mer eller mindre utpräglat. Min egen inbyggda bitch kommer och går. Ibland är tungan rappare än en piska, ibland ser jag ut som en kokosnöt och har ungefär lika mycket svar-på-tal att komma med.
Hänger mycket på humöret, vad man är upplagd för. Men dock måste jag säga att fyndigheterna kommer oftare än dom uteblir. Det jag egentligen vill ha sagt med detta är: det bor en bitch i oss alla.

Nog om detta. Lördagen blev det vinbegäret som tog överhand, jag och Pernilla korkade glada i hågen en flaska rött, följt av en flaska vitt. Vi mellanlandade på en fest och fortsatte vidare till Olivers. Vi kände oss som nyponroser bland alla 40-taggare. Söndagen spenderades (slösades bort) i halvdvala med bakiskäk i olika former.

Alltså, måste bara få klistra in en del ur en msn-konversation som just utspelade sig. Vi behöver ju inte nämna några namn, byter ut namnet mot ett X istället. Låt oss nöja oss med att nämna det väsentliga: berörda X skickade en låt till mig. X och jag har väldigt lite gemensamt.

X säger:

ganska konstig musik, men nice som fan

Sara säger:

det var lite såhär.. vad ska man säga.. knarkmusik är det bästa jag kommer på

X säger:

haha

X säger:

ambient experimentell industri tror jag är den korrekta benämningen men knarkmusik funkar bra

Sara säger:

för oss som inte är akademiker så funkar det alldeles utmärkt.

Klockrent säger jag. Översittarfasoooner.

I denna stund känner jag mig lika social som en urkramad tvättsvamp. Tillfällig mental svacka kallas det nog närmare bestämt. Vad gör man i dessa lägen? JO man går och sover!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0