haha

Hahaha måste bara få delge kommentaren min kära kollega Rickard fick av en kund igår, kom att tänka på den nu igen. Till saken hör att Rickard är ett vandrande koffeinpiller, extremt nyfiken, pratglad och har aldrig en dålig dag. Så satt han och diskuterade med en kund om något de var oense om, då kunden yttrar:

"Du har ta mig fan verbal mundiarré!"

Jag gapskrattade när Rickard berättade det. Ska jag börja använda som stående uttryck!

Nu är det bara 45 min kvar. Hade sovmorgon till 12.45 idag, hann  både köra ett pass i gymmet och springa på stan. Införskaffades en bikiniöverdel, den ni! Fick värsta bikinisuget, känns som att det kommer sluta med typ 3 olika modeller denna sommar... Dags för slutspurt.

Take care!

Kommentarer
Postat av: E

ska denna bikiniöverdel användas snart mån tro?? ;) me hope! jag införskaffade två stycken idag jag haha! men skyller på att mina gamla är så utslitna :P

2008-05-13 @ 22:39:45
Postat av: E

resan är bokad! :D vi får höras imorn om stan/fikan :) jag slutar vid tre tiden, men så ska jag fixa klart på kontoret efter det..

2008-05-15 @ 22:52:44
Postat av: emelie

Receptet har jag kommit på helt själv. Färska lasagneplattor, quornfärs (kryddad med tacokrydda) krossade tomater, lök, vitlök, skivade tomater, mozzarellaost, sojagrädde och svartpeppar är det som behövs! Jakob sa att det var den godaste lasagne han ätit!=) den du! hahaha

2008-05-16 @ 09:51:41
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0