detox


Nu är det färdighaft med onyttighet, åtminstone de närmaste tre veckorna. För idag har jag kört igång en ny detoxkur! Här ska vårstädas...

Så igår vad in(av)vänjningsdagen. Inge kaffe. Jag höll på dö. Satt som en zoombie med huvudvärk hela dagen, grinig och allmänt otrevlig. Men idag är det bättre. Ska hålla detta nu i 20 dagar, sedan har jag semester och då är det bara att börja fylla på depåerna igen! Haha...

Bjud mig inte på fikabröd närmaste veckorna, tack!

Uppdaterar med lite pics ikväll, är tanken...

Take care!

Kommentarer
Postat av: emelie

tackar tackar! lycka till med detoxen!! ses ikväll! prutt

2008-05-20 @ 16:55:23
URL: http://emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0