arbeit


Sitter här på jobbet och rullar tummarna, rätt lugnt idag och jag har jättetråkigt eftersom mina bordskamrater är sjuka/lediga. Redan hunnit lusläsa alla bloggar och olika webtidningar. Vad gör man då? Tja, blogga är ju ett alternativ...

Detoxen går bra, andra riktiga dagen. Måndagen var som sagt kämpig, men på rätt köl nu. Är dock grymt godissugen, på lunchrasten satt jag och såg "Ellen" där de gjorde tryfflar. Rullade små mjuka chokladbollar i smält choklad etc. Gott eller gott????

  

Funderar just på vad jag ska hitta på till middag. Åt linsgryta med sallad till lunch. Hade tänkt göra en kikärtsgryta men kom just på att smaken är i stort sett identisk på dessa båda grytor. Blir ju faktiskt rätt så tråkigt, kanske får hitta på något annat. Well.

Igår svängde jag förbi Emlan-semlan, vi hyrde en film som hette "American crime". Till detta ånjöts dip med morötter och paprika, även popcorn. Filmen var bra men väldigt tragisk, verklighetsbaserad och inte det minsta feel-good. För att lätta upp stämmningen slog vi på tvn efteråt och såg "White chicks", desto lättsammare får man lov att säga! Haha...

Take care!

Kommentarer
Postat av: emelie

Tack! Du borde också slå till nu i rean, fanns flera olika färger i guld och silver osv=)

2008-05-22 @ 16:10:44
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0