TGI


Thank God it's FRIDAY! Säger då jag...

Sitter här på jobbet och slöar sista halvtimmen (får man erkänna en sådan sak?). Nu har vi suttit och utbildat oss i fast telefoni felanmälan hela veckan, och nu på eftermiddagen så ska vi installera igång programmen och nu är detta gjort så då skriver jag en rad här.

Känns fortfarande helbra, varför har jag inte gjort detta bytet tidigare? Har i och för sig inte börjat svara än, kanske får äta upp mina ord senare... Nästa vecka ska vi sitta med fast felanmälan, veckan därpå utbildning i bredband, veckan efter det svara på bredbandssupport, och sista veckan sitta på båda kompetenserna fast med användarstöd och hjälp bredvid. Sedan är vi fullfjädrade supporttekniker! (eh.)

Vi åt lunch ute idag, på Olivers. Mängder med mat, men gott var det. Laxfilé mmm. Och stort salladsbord! Som krona på verket smulpaj med bär och marsansås till efterrätt! =)

Ikväll ska jag fara och hålla pappa sällskap, mamma ska iväg med jobbet och fira någons födelsedag. Så vi får snickra ihop middag tillsammans och sedan dega framför Let´s dance! Imorgon blir det partyparty, vin med tilltugg och tjejsnack - skoj!

Nu precis kom min nya jobbmobil - perfa! Blivit bortskämd med dessa nyare modeller, att gå tillbak till min egna stenåldersmobil har varit... påfrestande. Har missat en hel vecka med Morgon Zoo eftersom den inte har radiofunktion, för att nämna en sak!

Well well dags att börja packa sig samman... Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: E

Mmm Olivers lunchbuffeeee *drömmer mig bort*

2008-03-08 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0