sista utbildningsdagen


Idag var sista dagen på våran utbildning (förstå att det redan gått fyra veckor, helt sinnessjukt!). Vilket osökt leder in på morgondagen: den spenderas i svaret. Får nästan lust att dö på kuppen känns det som. Det är bara att ta tjuren vid hornen, hoppas att denna Bambi på svag is inte plurrar och göra sitt bästa. Det är ju det där med bredband som spökar. Snurrar fortfarande i huvudet, allt som har med ip-adresser, ping och dålig synk att göra - för att inte nämna lan och allt vad det innefattar... Gulp.

Wish me good fucking luck tomorrow är allt jag har att säga om saken!

Nä du. Dags att plocka hemmet rent och fint nu, får gäster imorgonkväll så då är det ju bra att stället ser snyggt ut. Men innan det - allas våran Anna Skipper!

Någon som har ett smarrigt och inte alltför onyttigt fikarecept att dela med sig av? Kan vara i stort sett vad som helst, någon form av paj, kaka etc. Hojta!

Kommentarer
Postat av: Emmso

*spark i baken* u'll do great, i know it!
berättade jag att jag fått hoppa in som attributör i veckan på inspelningen!? utan tidigare erfarenhet!? :S hähä just jump into it, man lär sig mest av misstagen ;)

2008-03-27 @ 22:11:37
Postat av: Elin

Lycka till! Alltid lite läskigt om man inte känner att man har full koll.. men det kommer gå bra! Och om det skiter sig så är ju inte det hela världen- du kommer in i det efter ett tag! Ge bredbandskunderna vad dom tål! eller nåt.. haha
=P

2008-03-27 @ 23:52:28
URL: http://eling.webblogg.se
Postat av: Emelie

Lycka till nu!! jag tror det kommer att gå jättebra!!

2008-03-29 @ 10:14:07
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se
Postat av: Emelie

Men gud, det verkar ju finnas!! som jag har sökt och sökt! Till och med studievägledaren hittade ingen sån utbildning i luleå=P jag ser inte att det framgår hur lång den är, och jag kan inte "tolka" högskolepoäng (hp) hahahahahahahahaha men tack för din vägledning!

2008-04-01 @ 16:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0