leksaksråtta


Nu fick jag just en hjärtattack för 5:e gången ikväll. Missan fick, som jag skrev för något inlägg sedan, lite nya leksaker, varav en grå pipleksak i form av en mus. När man trycker på den piper den *miii-phiiiii*.

Den leksaksmusen bor för närvarande på hallmattan, en mönstrad sådan, och nu i halvdunklet så syns den verkligen inte. Med andra ord går jag i godan ro på väg till köket, på väg till vardagsrummet, på väg till toaletten... Och osökt lyckas jag trampa på musen varje sväng förbi hallen. *MIIIIIH-PHHEEIIII*

Blir lika rädd varje gång, och tänker: "Måste flytta på råttf*n nu!"

Än ligger den kvar...

image114
Mössen på bilden har inget med historien att göra

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha, jag kan tänka mig hur du kackar ner dig varje gång!!!

2008-03-17 @ 20:07:34
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se
Postat av: Elin

hahaha! =D

2008-03-18 @ 01:08:04
URL: http://eling.webblogg.se
Postat av: Emelie

haha, nej jag frågade om det var bindningstid och hon sa nej, men det skulle inte förvåna mig om hon ljög!!=P

2008-03-19 @ 14:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0