regnigt värre

Vet inte vad jag ska säga om mitt semesterväder, inte är det fint i vart fall. Nå, får ju om inte annat varva ner och bara vara, så jag klagar inte!! =)

Midsommar är över för detta år, var riktigt trevligt. Grillning i Sunderbyn med Pernilla, Anna, Pernillas bror och kusin. Efter mat, efterrätt och nubbe drog vi vidare till grundet. Lite av en utomhusfestival kan man nästan säga, riggat upp en scen där ett reggaeband drog loss några glada toner som fick benen att sprätta. Snackade med alla möjliga folk, drogs igång lite boule och som avrundning på det hela gick vi ner till stranden och njöt av de sista solstrålarna, "lägereld" och akustisk gitarr - svensk sommar när den är som bäst!

Nu på tisdag så far jag och Pernilla till Stockholm på en liten tripp. Planet går i tidigaste laget, kl 06.25. Kommer inte vara människa.. Men var det enda lediga alternativet. Kommer tillbaks fredagkväll 22.15, eftersom det är personalfest på lördag. Troligtvis. Ska hur som helst bli riktigt roligt att få spenderamera i Stockholm, för pengar lär det gå, har hittills gått typ 2500kr utan att ens vara framme... ;-) Ska shoppa, äta gott, dricka vin på uteserveringar. Kanske till och med drar en runda med Anders Lundin och visar vart skåpet ska stå i Allsång på skansen. Haha.

Lite pics från midsommar kommer här! Min kamera dog tyvärr, slut batteri, så har inte många bilder alls. Får fixa mer när jag fått bilder av Pernilla och Anna.


Pernilla strålande glad över att få göra mat



Daniel har koll på mina quornfiléer


Solen kom lagomt till middagen!


Schhhhkåål ta mig fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0