slut på semestern

Då var jag installerad på jobbet igen efter fyra sköna veckors ledighet. Har gått väldigt fort måste jag säga! Men varit välbehövligt.

Börjar arbetskarriären med att stänga stället, passar rätt bra med rejäl sovmorgon såhär första dagen. Imorgon däremot börjar jag kl 07:45, undrar just vilket mentalt tillstånd jag kommer befinna mig i då väckarn ringer. Tur att det finns kaffe, även om det smakar mer råttgift än hälsodryck här på jobbet.

Har på något sätt haft inställningen att nu börjar jag jobba, nu är sommaren över, nu är hösten här. MEN så är det ju faktiskt inte, halva sommaren är ju faktiskt kvar! Så ska planera in en massa kul grejer trots jobbet tänkte jag. Hoppas att energin räcker till lite liv på sidan om.

Nu kallar kunderna igen.. God, kommer inte ihåg ett dyft känns det som! Snart inne i matchen igen.. I hope.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det är intressant att se vad som händer. Det som är bra med ayurveda är att du äter kost specialanpassad för just din kropp och dina behov och på så sätt få balans i HELA kroppen. Jag har blivit lite bättre i magen och min huvudvärk har jag inte känt av på ett tag nu, men det har bara gått två veckor än....! Fortsättning följer alltså...

2008-07-20 @ 19:40:50
Postat av: emelie

Men Örjan! Har du lagt ner bloggandet??=)

2008-07-22 @ 16:38:24
URL: http://emeliewarja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0