svacka


Upplever just nu en svacka i min nyttiga vardag. Det är megatråkigt ju! Anledningen till detta är att jag känner mig lite begränsad i mina sysslor. Emelie ringde just och frågade om jag ville dricka lite vin och snacka skit med henne. Ehh. Fortfarande nykterist. Så hon raggade vidare. Jag och lil'sis funderade på att ta en fika på stan, men båda kom fram till att "fika-på-stan" innefattar en kopp härligt doftande kaffe och gärna en liten gobit till det. INTE en kopp rött thé, som jag för närvarande är smått less på.

Men det är bara att härda ut den tristess jag för närvarande känner. Det varar ju inte för evigt tack och lov.
[ Hinder är vad du ser när du tappar målet ur sikte ]

Hittade denna fagra bild som jag var tvungen att lägga ut. Många brukar ju vaxa sig, något jag aldrig skulle våga mig på. Kanske för att jag anar en ohygglig smärta eftersom mina hårstrån sitter rätt duktigt där de sitter och det fortfarande gör ont att plocka ögonbrynen efter ett X antal år av denna syssla. Så njaee, vaxning är inget för mig. Tacka vet jag rakhyvlar!
I'm your venus, I'm your fire - your desire.


image78
Hahaha

[ Over and out ]




Kommentarer
Postat av: emelie

Hahahaha...vad du är tråkig! Anna-Karin nappade på vinet!=) nu får du ångra ditt morotsknaprande! Du vet mitt telefonnummer om du känner att du inte kan stå emot! Hahahaha

2008-01-19 @ 14:20:20
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0