less.nu

(Detta inlägg skulle ha publicerats igårkväll men kunde bara spara det, inte publicera. Så därför kommer det först nu. Idag är jag ledig, då jag jobbar helg, så tänkte inleda starkt med body pump, sedan sushilunch - and then - den som lever får se.)


What a day! Tack gud att den är över. Första halvan var toppen, sovmorgon som jag ägnade åt pilates och sedan lugnt på jobbet. Men sen. K O R T S L U T N I N G. Gränsen blev nådd efter ett (o)trevligt samtal i ordalag som "du din jävla subba du kan dra åt helvete". Eh. Tack heeeeeeeeeeej.

Men det som inte dödar härdar. Och detta är ju faktiskt första inlägget på året, så måste fylla det med något intressant. Hoppas inte det stämmer som man brukar säga, att första dagen på nya året speglar hur resten kommer bli. För då innebär det för min del utskällningar, översnaskande, baksmälla och bevittnande av slagsmål där knivar glimmar förbi. Njae. När jag skådar mitt framtida år ser jag sundhet, jag ser träningsglädje, jag ser att meningen med livet hittas, jag ser framtidsvisioner. TACK 2008 för att du är här!

Nyårsafton firades först tillsammans med familjen till god mat och glatt sällskap, på det en Irish coffee som dessert. Sedan blev det skålande i goda vänners lag först på förfest, sedan till fyrverkerierna och sist på efterfest. Här kommer lite pics från kvällen!

image68
Middagsmaten - gott eller gott?!

image69
Me and my sis!

image72
Jag och Emelie är nyårsfina

image73
Jätteglada över det nya året

image74
Jakob sprättar skumpan för nyårsskålen

image75
Suddiga vänner, men glada ändå


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha...snygg bild på jakob då han sprättar skumpan!!!

2008-01-04 @ 13:23:29
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se
Postat av: E

Vilka fina bilder! Jag tror som du sa att nu har du gjort bort allt det värsta, se framåt, det kan bara bli bättre :D

2008-01-04 @ 14:07:31
Postat av: emelie

hahaha....jaså, det var som fasen! får du abstinens då??=)

2008-01-07 @ 18:36:25
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0