Den obducerande katten


Det var en gång en liten kisse (hon har garanterat ett namn, men eftersom hon inte valt att berätta det så får hon kallas för kisse)...

...Och den lilla misssan har nu bitit sönder sin råtta. Målet är troligen att få ut de små sakerna inuti som får musen att låta "schaka schaka". Här är bildbeviset på kattmassakern part III. Hade tänkt bjuda på före/efter bilder eftersom hon har en till identisk leksaksråtta som är hel (eller var sist den skymtades), men den är spårlöst försvunnen, trots diverse utgrävningar under alla tänkbara möbler här i lägenheten. Fyndade dammråttor. Men ingen vit liten mus.

image85
En gång i tiden hade den päls och svans


Bjussar på lite pics på lillan också, varit dålig på den fronten!

                                          image86 
Haha början på en gäspning...

image87
Stenkoll på matte, hon kanske går mot kylskåpet...?

Idag är det Alla hjärtans dag, och faktiskt alla hjärtan, så inte enbart en parens dag som många tror. Själv ska jag i mitt förkylningsslitna tillstånd hälsa på hos la familia. Hade suttit bra med att baka en smarrig tårta, men eftersom hela familjen detoxar så får det väl bli morotsstavar eller något.

Hur som haver, ha en riktigt fin Alla Hjärtans dag alla fina människor i mitt liv, och ni andra med för den delen.

[ känner mig ambitiös som skrivit två dagar i rad.. ]

E: Well, var Sanna som jobbade på hälsokost och hon trodde att detoxen hade med förkylningen att göra. Rensa immunförsvaret lite.

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha Evil Cat!! Jag säger ju att de är opålitliga=D Slitit sönder musen sådär. Varför inte vara hundmamma istället och sitta och titta på när vovven slickar snoppen/snipan slickar dig i ansiktet och går efter dig vart du än går! Det är väl sött?? hihihi

2008-02-15 @ 08:47:52
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se
Postat av: emelie

haha, okey...det var ju pinsamt när inte ens måttbandet räckte runt hennes buk!=D det måste ju vara ett wake-up-call!!

2008-02-15 @ 10:19:24
Postat av: emelie

Hahahaha, jag vet!! jag mobbade han hela dagen för sitt hål i sockan, men inte fan bytte han socka för det!!=D

2008-02-19 @ 16:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0