nya livet

Jag har sagt det förut. Många säger det efter sommaren. Jag säger det nu.

Det nya livet är här.

Nu får det vara stopp med köandet i snabbmatsståndet, rännandet på systembolaget, djupdykningarna i godispåsen, undanflykterna från Inpuls och promenaderna. Nu börjar hösten nalkas, och efter en underbar sommar med lata dagar i solen är det nu dags och införa lite struktur igen.

Senaste motiveringen var min förkylning som fortfarande inte släppt. Blir mycket mer mottaglig när jag lever som en mögelsvamp. Har fortfarande ingen röst som bär, varit upp och ner hela helgen. I lördags var jag i stugan, kunde inte prata alls, fick skriva på ett block när jag ville mamma eller pappa något. Så blir hemma från jobbet idag och imorgon, får vi se om det fixar till sig med halsen, annars doktorn.

Med anledning av förkylningen kan jag (givetvis) inte träna. Dock ta någon promenad i lugnare tempo. Och äta bra och nyttigt. Fyllde upp kylen igår med diverse grönsaker, rotsaker, frukt etc. Den ni! =)

Dags för lite mellanmål!

Take care!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha jo jag hörde det. Skötte dom sig?

2008-08-11 @ 10:49:00
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0