ledig

Gud så skönt, snart har jag min lediga dag, närmare bestämt imorgon. Då är 7-dagars maratonen över för denna gång. Sedan jobbar jag fredag och ledig helgen, yey!

Imorgon blir det som sagt Ikea. Kul att göra något vettigt, inte bara skrota hemma. Även om det hade varit precis det jag behövt just nu, känner mig rätt slut. Men vila hinner man göra i graven! Dessutom regn, vad passar väl bättre än att sitta i bilen??? Ska köpa mer förvaringsburkar till gryn och sånt (skallbaggsfobi), blomkrukor, sängkläder.. Sen blir det nog en hel del impulsköp. Givet är också ett besök på skopunkten. Skor är farligt för plånboken. Men jag måste...

Lite smått nervigt, ska på släktträff hos Robban idag. Hm. Ja. Intressant är väl de närmsta ord jag kan komma på, inte träffat någon ur hans familj och nu kommer hela tjocka släkten på en gång. Men men får försöka hålla låda så gott det går. Surströmming och allt, ska bli gott, inte ätit något sådant än så länge i år!

Nä tillbaks till jobbet. Sökt atk från kl 15, jag hoppas det går igenom. Wish me goodluck inför kvällen...

Just ja! Promenerade både till och från jobbet igår. Guldstjärna!

Take care.

Kommentarer
Postat av: JEnny

Nå går det bra fan va kul med släktmiddag ;):D , hoppas ni får trevligt på IKEA, kram

2008-08-27 @ 17:27:53
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: E

här går det undan, värsta seriösa förhållandet håhå! :P ring mig sen så man får höra hur det gick :) kul med ikea, vi tänkte ta oss till mora på fre och köpa smågrejs. inte ikea men får duga tills vidare ;) PÖSS

2008-08-27 @ 19:31:00
Postat av: lotta

robban? hmmm nu är det längesedan vi pratade hör jag! Nu får vi dra en fika eller nått så man får höra:D

2008-08-27 @ 23:04:22
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: emelie

Va släcktträff?!! an blir ju alldelens kallsvettig av sånt! Hahahaha

2008-08-28 @ 17:39:52
Postat av: Elin G

Robban? oho nu blir jag nyfiken till tusen! ;-)

2008-08-30 @ 18:24:05
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0