fredag!

TGI är allt jag kan säga! Thank God it's Friday!!! Sitter på jobbet och arbetar ner kön, tyvärr jobbar jag till kl 19.45, men sen ledig hela helgen!

Överlevde middagen utan problem, familj och släkt var jättetrevliga. Har dock ingen koll alls på alla namn, och de verkade veta en hel del mer om mig än jag om dom. Men så brukar det ju vara! Och igår var vi på Ikea. Shoppade faktiskt inte så ohyggligt mycket som det annars lätt kan bli. Ikea notan gick väl loss på dryga 500-lappen. Alko-notan hamnade på ca 200kr. Däremot min svaga punkt. Skopunkten närmare bestämt... Ja vi stannar väl där. Har i alla fall massa nya par skor nu, jag är nöjd och glad!

Planerna för helgen är lite oklara. Tänkte i alla fall hinna ut till stugan for lite bärplockning innan bären ruttnar. Hallon, vinbär, blåbär... Kanske lingon också, om dessa hunnit mogna. Sedan är de inte omöjligt att det blir lite bartömning på Färjan. Om vädret tillåter vill säga! Och hör och häpna, tänkte försöka masa mig upp lördagmorgon kl 09:45 för Bodypump! Vi får se... Beror på hur det känns när väckarn ringer...

Dags för jobb igen...

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Finns 2 blommor att hämta om fröken vill ha :)

2008-08-29 @ 15:04:15
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Lotta

ja vi får verkligen träffas o surra. Jobbar kväll alla dagar utom torsdag(ledig) denna vecka. Sen är jag nog ledig tisdag nästa vecka också.

2008-09-02 @ 22:02:59
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0